אחסון אתרים בתל אביב

יש לא מעט חברות אחסון המציעות את שירותי אחסום אתרים באזור תל אביב, אבל חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית, איכותית וטובה. איך עושים את זה נכון ועל מה חשוב להסתכל כאשר בוחרים חברת אחסון?

דבר ראשון חשוב לדעת שבכל חברת אחסון יש סוגים שונים של שרתים. למשל יש שרת שיתופי, שרת וירטואלי, שרת בענן פרטי. לכן, חשוב להבין מה הדרישות של העסק שלכם כדאי לבחור נכון. נקודה נוספת שעליה צריך להסתכל בבחירת אחסון זה מהירות של השרת. אתם יכולים לבדוק את זה אצל לקוחות של אותה חברת אחסון אתרים.

לאחר מכן, תתייחסו לרמת האבטחה שמספקת אותה חברה. הדרך הפשוטה זה לחפש באינטרנט כל מה שקשור לשם החברה ופריצות ונפילת אתרים. אם מצאתם תיעוד של מקרים מסוימים, אל תתעצלו נסו "לחפור" בנושא ותראו אם מדובר על מקרים אמיתיים או לא, וגם איך החברה התנהלה בהם.

לאחר מכן תבדקו את עניין של גיבויים. בחברת אחסון אתרים וורדפס או כל סוגי אתרים אחרים גיבויים יבוצעו על בסיס יומי. הרי כולם מבינים, שטכנולוגיות לפעמים "עושות" בעיות ואז במספר דקות ניתן להחזיר את האתר לקדמותו ובכך למנוע נזקים להמשיך בעבודה שותפת. כמו כן, לעתים נדירות, אך לא ניתן לפסול את זה ב100% ,מתרחשים גם מתקפות של האקרים ופריצות לאתרים, ולכן במידה וקיים גיבוי לאתר, ניתן להחזיר אותו לפעולה יחסית מהר.

אחסון אתרים בתל אביב

נקודות טורפה של הרבה חברות אחסון אתרים בתל אביב או בכל מקום אחר – זה שירות לקוחות ותמיכה טכנית. יש לא מעט חברות, אשר לאחר שבחרתן בהן וחתמתם על החוזה יהיה לכם קשה ליצור קשר איתן. המסר החשוב לבדוק היטב, מה שעות הפעילות של ספק    ואילו דרכי יצירת קשר עומדים לרשותכם. דרך אגב, לא כל כך משנה איזו דרך תהיה זמינה, לעתים זה יכול להיות שיחת טלפון ולפעמים פנייה  נעשית דרך האתר או פלטפורמה של החברה, זה לא כל כך משנה, העיקר שתהיה מענה מהיר. חשוב גם לברר אם יש מענה בסופי שבוע ובשעות הלילה ואם יש צוות שיכול לפתור בעיות במהירה גם שבעות לא שגרתיות.

נעבור לעניין מיקום של שרת. אם אתר מיועד לציבור ישראלי, אז מומלץ שהוא יהיה מאוחסן בשרתים בישראל,  אבל בכל המקרים שבהם אתר מיעוד גם ללקוחות בינלאומיים אז זה לא כל כך קריטי. נכון, להיום רב חברות אחסון מחזיקות שרתים לא רק בארץ אלא גם בחו"ל.

הנקודה האחרונה שנתייחס אליה – עלות. ישנן לא מעט חברות, שמציעות חבילות אחסון חינמיות, אך ההמלצה היא לא להשתמש בחבילות הללו לאתרים רציניים, אלא רק במקרה של למידה. כאשר אתם רואים הצעה לאחסון בחינם, אז לרב יהיו גם "אותיות קטנות". לכן אם אתם עסק רציני אז לא כדאי לקחת סיכוי, במיוחדף שאתם אף פעם לא יכולים לדעת אילו "שכנים" יש לכן בשרת זה יכול להשפיע לרעה על הקידום של אתר שלכם ואפילו להביא לענישה מגוגל, עד כדאי כך שבכלל לא תופיעו בתוצאות החיפוש.

לסיכום, חשוב גם להגיד, שנכון להיום, עקב כל הטכנולוגיות המתקדמות, לא כל כך חשוב אם משרד של חברת אחסון יהי בתל אביב או בכל מקום אחר, הרי כל נעשה בצורה דיגיטלית, לכן אם אתם מחפשים חברת אחסון אתרים בתל אביב איכותית ומקצועית אז כדאי לעבור על כל הנקודות שהזכרנו ורק אז לבצע את הבחירה.