איקאה סייל 2020

כמו בכל שנה, שנת 2020 נפתחת עם איקאה סייל המפורסם. לדברי מנכ"ל החברה, מסורת של הסייל, קשורה במידה זו או אחרת לקליטת מוצרים חדשים לקראת בואו אביב וחגי אביב, במיוחד פסח. כאשר ברב בתי עם בישראל דווקא בתקופה זו מחליטים לחדש את תכולת הבית, או אולי לעצב את הבית בסגנון אחר לקראת החגים. כמו כן רב ישראלים אוהבים לקראת הפסח לחדש גם כלי מטבח, חלק מטעמי כשרות וחלקם מטעמי אסתטיקה, כמובן שחלק הכי נכבד עושה את זה עקב שילוב של הסיבות. אז בשביל שחברה תוכל לחדש את מגוון המוצרים ואת המלאים.



הגיע זמן לאיקאה סייל 2020.

בכל מקרה, מהשבוע הזה, ליתר הדיוק מ 8.01.2020, שזה יוצא יום רביעי הקרוב, ועד 27.01.2020 תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים בהנחות מטורפות בכל מיני מחלקות בכל חנויות הרשת: סניף ראשון לציון, סניף באר שבע, סניף קריית אתא, סניף נתניה ו כמובן סניף איקאה מטבחים, שממוקם בנמל תל אביב.

איקאה סייל 2020

שעות פתיחה של סניף איקאה מטבחים תל אביב:

ימי ראשון עד חמישי מ9:00 -19:00

ימי שישי וערבי חג מ8:30 – 13:30

במוצאי שבת החנות סגורה.

אז מה מחכה לנו באיקאה סייל 2020?

שאלת השאלות, לפי דיווחים שונים, גם השנה אלפי מוצרים מכל מיני מחלקות יוצגו בהנחות. בדרך כלל הנחות נעות בין 10% ועד 70% ממחיר.



לכל מי שמתכוננן לבקר בזמן של איקאה סייל 2020 המלצה הגורפת להתאזר בהמון סבלנות, מכיוון שכל עם ישראל יהיה שם. החניון בדרך כלל מאוד עמוס, כמו גם הקופות,  המלאי באתר לא תמיד מעודכן בתקופה זו. לכן לפני שתצאו למסע הקניות המשובח, מומלץ לעשות את שיעורי בית ולדעת בדיוק מה אתם צריכים, מומלץ לדעת מידות הנדרשות, צבע ועוד כל מיני פרטים , שיכולים לעזור לכם בתהליך הקנייה ובאמת להפוך אותו לחוויה.

הרי זה נכון, שיש מלא מלא פריטים במחירים ממש, אבל ממש משתלמים. אז שבו בבית מול המחשב, תעברו על כל הפיטים הנדרשים, סמנו אותם והוסיפו לרשימת הקניות ותבדקו באיזה סניף רוב הפריטים המסומנים מופיעים. ( אבל אל תשכחו שעקב עומס רב לא תמיד תראו את המלאי הכי מעודכן, למרות שמצד שלך איקאה יש השתדלות יוצאת דופן, שהכל יתנהל ללא תקלות.

אז אם אתם רוצים לחדש ספות או כורסאות, להוסיף ארון ושולחן כתיבה לחדרי ילדים, אולי אפילו לעצב את חדר שינה שלכם מחדש?  חלמתם על המטבח החדש כבר שנים?

תבוא לאיקאה, בטוח שתמצאו שם פרטים שווים ובמחירים מנצחים.

בהצלחה לכולם.