אירועי פסח 2021 בתל אביב

החג הראשון השנה שאזרחי ישראל חוגגים ללא סגר. כמיטב מסורת בנק הפועלים פותח בימי חול המועד בפרויקט שמטרתו לפתוח גישה לעשרות מקומות בילוי בחינם. אומנם לא ניתן להגיד שמגפת הקורונה חלפה ולכן כל מקומות הבילוי שיפתחו את שעריהם יקפידו על הנחיות של משרד הבריאות ועל פי המתווה הנהוג ואושר. לכן מאוד חשוב לתכנן את ביקורכם מראש, מכיוון שכניסה לרב המקומות בילוי תותנה בביצוע הרשמה מראש.

במסגרת הפרויקט מוזיאון תל אביב לאמנות יפתח את השעריו ללא תשלום, במוזיאון תוכלו לצפות באוסף יצירות אמנות הכי גדול בארץ. לחובבי אמנות יהיה פתוח ללא תשלום גם מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שנמצא בנווה צדק.

אתר נוסף שיהיה פתוח בהרמה מראש ללא תשלום עבור המבקרים – המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין.

כמו כל שנה גם עיריית תל אביב – יפו מציע מגוון אירועים, סיורים ואטרקציות. בין האירועים הבולטים – חגיגת 150 שנה לשרונה. ב2 תאריכים בלבד ב 28 במרץ וב31 במרץ יתקיים פעילות "חפש את המטמון". לפרטים נוספים והרשמה כנסו לאתר של עירייה או לחצו כאן.

בשרונה גם מתוכננים סיור מיוחד, שבמהלכו תגלו כמה פרטים מרתקים על המקום. בנקודות השונות של סיור תפגשו דמויות, חלקם מוכרות וחלקן אולי פחות, אבל כולם שייכים וקשורים למקום.

אירועי פסח 2021 בתל אביב

פעילות קווסט לכל המשפחה שתערך בשיתוף פעולה של "ידיעות אחרונות" ושנבנה בהשראה של ספר ילדים מוכר "שליחות חשאית".

אם אתם רוצים לחזור לימי הילדות וליהנות יחד עם ילדיהם מאוד מומלץ לטייל בכיכר גבעון 2 באפריל בין השעות 10.00-14.00 . בדיוק באותן שעות יגיעו רובוטריקים ענקיים בשביל למצוא אבני הגלקסיה. הכניסה חינם.

אירוע הבא יהיה מעניין לאוהדי אופניים – בימים 30 במרץ ועד 1 באפריל בין השעות 10.00 – 20.30  עיריית תל אביב – יפו מזמניה אותכם להפנינג מיוחד שכולל מסלול מכשולים, הופעה של תזמורת פילהרמונית, להטוטנים, שרוכבים על האופניים ועוד מגוון פעילויות לרוכבי אופניים.

בבקרים באותם הימים תתקיים סדנא, שבה ילדים ילמדו כיצד ניתן לתקן פנצ'ר או להרכיב שרשרת או/ו גלגל בחזרה לאופניים.

במידה ואתם דווקא רציתם לצאת מאזור תל אביב ולנסוע למשל לכיוון ירושלים. תוכלו לבקר במוזיאון ישראל או לטייל על החומות של ירושלים. מוזיאון המידע הירושלמי מזמין את מבקריו לעשות קפיצה לעולם המדע. במוזיאון יש שלל תערוכות אינטראקטיביות שמתאימות לקשת מאוד רחבה של גילאים.

כמובן, שלא ניתן לספר על כל הפעילויות שמתוכננות לימי חול המועד פסח 2021 . לכן נשוב ונעדכן בהמשך.

***המידע עלול להשתנות, לכן מומלץ לבדוק לגבי הפעילות הרצויה בסמוך למועד.