אלו יוגה תל אביב

עכשיו זה כבר רשמי, רשת חנויות אמריקאית הגיעה גם לישראל. תכירו אלו יוגה תל אביב, הסניף הראשון של הרשת, שנפתח בקניון TLV  . בהמשך צפוי להיפתח סניף נוסף לרשת בכיכר דיזינגוף.

מה אנחנו יודעים על המותג?

ALO YOGA זה מותג אמריקאי, שלמעשה נוצר בשנת 2007 בלוס אנג'לס. הדבר המעניין, שעד בערך שנת 2018 המוצרים היו נמכרים רק און ליין, אבל אז החליטו לפתוח את החנות הפיזית הראשונה. מותג אלו יוגה מאוד יפה מקודם בעזרת אוטוריטות מכל מיני תחומים ברשתות חברתיות. בכללי נושא של WELLNESS   הופך להיות פופולרי משנה לשנה ורבים משתדלים להקפיד על תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית ועוד. אבל יחד עם זאת כולם רוצים, שפריטים הנדרשים יהיו גם נוחים, וגם אופנתיים ומלאי סטייל החל מבגדים וכולל אביזרים שונים.

אלו יוגה תל אביב

בדיוק בשביל זה פותח מותג אלו יוגה תל אביב את שעריו, שכל המתאמנים ולא רק יכלו ליהנות גם מבגדי ספורט אלגנטיים או קולקציית אופנה גם לנשים וגם לגברים, מאוד אסתטיים, אלגנטיים ונוחים, מקוסמטיקה טבעית, אביזרים איכותיים ועוד.

דרך אגב לכל מי שעוד לא יודע, מקור השם מורכב מאותיות ראשיות של מילים AIR, LAND, OCEAN, שבתרגום לעברית משמע אוויר, אדמה ואוקיינוס. עוד דבר מעניין, לאלו מביננו שרק עכשיו שמעו על המותג, שיש לו גם פלטפורמת אימונים משלו -ALO MOVES . כך שבעזרת המותג תוכלו לא רק להיראות יפה ולהרגיש נוח בכל פעילות אקטיבית, אלא שגם את הפעילות לא תצטרכו לחפש במיוחד, פשוט תוכלו להתאים בעזרת הפלטפורמה ייחודית.

מהחיפוש ברשת עולה, שמיקום לפתיחת החנות לא היה נבחר בצורה אקראית, אלא לאחר איסוף וניתוח של נתוני קהל. התברר שמספר הרכישות בישראל, במיוחד מאזור המרכז היה מאוד מרשים, במיוחד מאזור תל אביב. בעקבות זה החליטו ברשת לפתוח את החנות אלו יוגה תל אביב.

הזכיינים של הרשת קבוצת אופנה 911, שהם גם בלעים רשת החנויות STORY. קבוצת אופנה 911 בבעלות של אורי רייז התחילה את הדרכה בשנת 2001, והיא דוגלת על ייצוג של מותגים, שתומכים בסביבה, באנושית ובקרבה של אנושית וטבע.

מקום החנות:

קומה תחתונה של קניון אופנה בתל אביב TLV

שעות פתיחה :

ימי ראשון – חמישי

10:00 -21:30

יום שישי

9:00 – 15:00

מוצ"ש

שעה מצאת השבת