אפליקציה של משרד הבריאות – "המגן"

אפליקציה של משרד הבריאות, שמאתרת אם שהיתם בסמוך לחולה קורונה  נקראת " המגן" וניתנת להורדה גם מחנות של אפל וגם מחנות של גוגל פליי, נוצרה בכוונה לעצור את התפשטות של נגיף.

לפני יומיים משרד הבריאות השיק את האמצעי הטכנולוגי, שיעזור לכל אחד לדעת באופן המדויק ומהיר באם הוא בא במגע עם אדם, שידוע כנדבק בקורונה וירוס.

האפליקציה של משרד הבריאות - המגן

איך בדיוק עובדת אפליקציה של משרד הבריאות, שמאתרת אם שהיתם בסמוך לחולה קורונה?

האפליקציה שומרת את המידע על המיקומים שבהם הייתם. חשוב לדייק, שלפי משרד הבריאות, המידע הזה נשמר אך ורק על המכשיר שלכם, ובמקביל היא מקבלת עדכונים מהמחקרים האפידמיולוגיים המעודכנים של משרד הבריאות לגבי שהותם של חולים מאומתים בנגיף קורונה.

לאחר מכן האפליקציה מצליבה את המידע במכשיר שלכם ובמידה ואכן יש הצלבה, היא שולחת התרעה על שעה ומיקום, שבו נחשפתם לחולה מאומת.. כמו כן מופיע קישור לאתר של משרד הבריאות, שיסביר מה הצעדים הבאים שעל האדם לעשות. דרכה גם ניתן לדווח ישרות בעזרת הטופס המקוון על כניסה לבידוד.

כבר בהתחברות הראשונה, תראו ששימוש בה מאוד קל ואינו דורש שום אינטראקציה. הדבר היחיד הוא שבשימוש הראשוני תדרשו לאשר גישה למיקום ולחיבור האינטרנט. שימו לב שאין בקשת גישה לאנשי קשר או כל מידע הפרטי האחרים שלכם. משרד הבריאות גם ציין, שהאפליקציה אינה מעבירה אף נתון לצד שלישי. כמו כן לאחר הפעלה ראשונה, ניתן לסגור את האפליקציה בכל רגע או להשאיר אותה פעילה ברקע.

להורדת אפליקציה מחנות האפליקציות של גוגל למכשירי אנדרואיד לחצו כאן       

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hamagen

 

להורדת אפליקציה מ APP STORE  למכשירי של חברת אפל ( אייפון) לחצו כאן

https://apps.apple.com/us/app/id1503224314?ls=1