וויז אייר חוזרת

חברת הלואו קוסט ההונגרית וויז אייר פרסמה אתמול הודעה, שלפיה בראשון למאי היא חוזרת לפעולה. אומנן הפעילות תתרחש עדיין במתכונת המצומצמת, אך מראשון למאי יצאו מתל אביב טיסות לוינה, לונדון,  בודפשט וסופיה.

כזכור לכולם, חברת וויז אייר הפסיקה את הפעלותיה בתחילת חודש מרץ, עקב התפרצות נגיף הקורונה. כרגע, אם ממשלה לא תודיעה על המגבלות החדשות בענף התעופה, החברה תחזור לפעילות. מטעמי החברה נמסר, כי החברה תקפיד על שמירת מרחק ואי מגע, כמו כן צוות המטוס יחלק לנוסעים מגבוני חיטוי וגם כל אנשי הצוות יעטו כפפות ומסיכות. בנוסף, נאמר שמטוסים יעברו חיטוי כל ערב, בהתאם להנחיות חיטוי.

וויז אייר חוזרת

נציגי החברה פנו גם לנוסעים עם הבקשה לבצע את כל התהליכים לפני הטיסה, כולל צ'יק אין, טיפול בכבודה, ורכישות המתוכננות על המטוס באמצעות אתר בשיטה און ליין, מכיוון, שבטיסה לא יתאפשר שימוש במזומנים.

מכיוון, שנכון לרגע הזה אין דרישות והגבלות הקשורות להושבה במטוס, חברה מתכוונת למכור את כל המושבים. אם נדבר את האמת, לא כל כך בטוח, שתהיה תפיסה מלאה בטיסות הראשונות, מכיוון שעדיין לא שונתה או הוסרה הגבלה של כניסה לישראל, כמו גם לעוד מדינות בעולם. הזכירכם, כניסה לארץ מותרת לבעלי דרכון ישראלי וגם על הבאים ונכנסים לגבולות המדינה, יש לשהות בבידוד במשך 14 יום.

לפי כך, נראה שלטיסות הראשונות לאחר "הפסקת קורונה" יצטרפו אנשי עסקים מכל מיני ענפים, לדוגמה בעלי חברות, שסניפים ממוקמים מחוץ לארץ, או בעלי עסקים, שמנהלים שיתופי פעולה עם חברות חוץ, אנשים, שלא הספיקו לחזור לארצם, עקב ביטול של טיסות ועוד.

זה גם הזמן לחשוב על כך, שעדיין לא בטוח האם הטסים, יכלו לרכוש עבורם חבילות ביטוח בריאות לחו"ל.

בכל מקרה, למי שחייב לטוס, זו הודעה משמחת.