חגיגות עצמאות 2022 תל אביב

המדינה שלנו חוגגת יום הולדת 74 וכמו כל שנה חגיגות עצמאות 2022 תל אביב הם מרשימות וכל כך מגוונות, שניתן להתאים לכל גיל, מגדר והרכב לכן לא פלא שגם תושבים של ערים הסמוכות מגיעים לאירוע יום העצמאות לתל אביב.

אז מה בתוכנית?

במספר מקומות בעיר החגיגות של יום העצמאות יתחילו בצאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ובמקומות אחרים ההופעות ופעילויות יתחילו בבוקר של יום העצמאות עצמו.

בפארק מנחם בגין יתחילו החגיגות בשעה 20.00 עם הופעת הזמרים והלקות כמו "טיפקס", מאור אדרי וכמובן לקהל הרחב יהיה שידור ישיר של טקס בהר הרצל.



בין השעות 17:30-21:00 יתרחש במספר מקומות בעיר טקסי מעבר, תפילות, הדלקת משואות ומופעים שונים. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר עיריית תל אביב –יפו.

כמו כל שנה הבמה המרכזית ואולי הכי גדולה  בספורטק גני יהושע תציע לכם מופעים ופעילויות מהשעה 20:30-02:00 . על הבמה יופיעו במהלך הערב מיטב הזמרים והלהקות, לדוגמא: מיקי גבע, כנסיית השכל, אברהם טל, מוש בן ארי, ליטל ממן ועוד. בנוסף ישתתפו גם להקת סטודנטים ואורות הבמה, צעירי תל אביב, צופי תל אביב ועוד.

גם מבקרי שרונה לא יתאכזבו מכיוון שמשעה 20:00 יהיה מגוון מופעים, הרקדות, דוכני אוכל, להטוטנים, מופעי קרקס וברייקדנס. בנוסף גם כל העסקים של מתחם שרונה יפעלו לטובת המבקרים.

חגיגות עצמאות 2022 תל אביב

לכל חובבי ריקודים – אתם מוזמנים לרחבת המשכן לאמנויות הבמה להרקדה חגיגית בהנחיה של שלמה ממן ואנדרה שור. השתתפות חינם. ההרקדה תתקיים בין השעות 22:30 ועד לתוך הלילה.

שלומי שבת ואלדד כהן, דוכני מזון והרקדה נוספת מחכים לכם בשעה 20:00 ביום רביעי בגן דוידוף.

ביום חמישי במהלך השעות יתקיימו מטס ומשט הצדעה. לפי הלו"ז שפורסם מטס החגיגי יעבור בשמי תל אביב בשעות 10:25, 11:31, 12:15 .



המשט אמור להתקיים בין חופי תל אביב לחופי הרצליה בין השעות 11:45-13:00 ויעבור בחופים הצוק, תל ברוך, מציצים, גורדון, בוגרשוב, ירושלים וצ'ארלס קלור.

***כפי שפורסם לפני מספר ימים, עקב פניות והתחשבות באנשים בעיריית תל אביב ביטלה את מופעי הזיקוקים בעיר.

***יתכנו שינויים בתוכנית ולכן מומלץ להתעדכן באתר עיריית תל אביב יפו.

חג עצמאות שמח!