חומרי איטום לגג בתל אביב

יחד עם עונת החורף מגיעים גם רטיבות, נזילות ודליפות. לרב אלו בעיות המוכרות לרב בעלי הבית. אין לנו כל כך הסבר מה גורם מספר אחד לכלה עניין הזה. הדעות מתחלקות ובין הפופולריות ביותר בנייה לוקה בחסר או אקלים הישראלי הקשוח במיוחד בתקופות החמות. אבל בכל מקרה לא משנה מה הסיבה, בטוח שאין טעם שתסבלו מזה. כיום יש לא מעט חומרי איטום חדשנים וטובים שיכולים לפתור את הבעיה.

ישנן מספר דרכים שאתם יכולים להשתמש בהן: לנסות לפתור את בעיית הרטיבות לבד או להפך לפנות לאנשי מקצוע. במקרה הראשון יש סיכוי שהעסק יצא יותר זול בכמה שקלים מכיוון שתצטרכו לשלם על חומרים בלבד ובמקרה השני, אתם תצטרכו לשלם גם על חומרים וגם על העבודה, אבל בכל מקרה כאן יש לכם אנשים שמבינים בתחום וגם בדרך כלל בעלי הניסיון רב. ברור שהחלטה היא שלכם, אבל לא משנה במה תבחרו בכל מקרה כדאי שתדעו על חומר איטום לגג דבר או שניים.

תהליך איטום גגות

תהליך איטום גגות תמיד מתחיל מניקיון טוב של הגג. חשוב מאוד להקפיד לבצע ניקיון על הצד הטוב, לאסוף את הלכלוך, את האבק ואת כל חומרים המיותרים כמו יריעות בטומניות. בנוסף חשוב גם לעבור ולבדוק את המרזבים ובמידת הצורך לנקות גם אותם. חייבים להבין שאם לא נעשתה עבודת ניקיון טובה אז לא משנה באזי חומר איטום לגג תשתמשו סיכוי מאוד גבוה שהוא לא יחזיק.

שלב הבא בתהליך זה מריחת פריימר. בעצם זה שלב המקדים למריחה או הנחה של חומר איטום לגג. יש מספר רב של פריימרים שניתן להשתמש בהם לצורכי איטום. אם אתם עדיין מתלבטים אתם מוזמנים לפנות ליוסקה בלוקים בע"מ ברחוב שתולים 60מ בתל אביב ולהתייעץ עם צוות החנות.

חומרי איטום לגג בתל אביב

לאחר ששלב של הנחת חומר יסוד הסתיים, עוברים לאיטום. כיום בשוק תוכלו למצוא מספר לא קטן של חומרי איטום. בניהים: חומרים אקריליים כמו פוליגג, יריעות ביטומניות, זפת ועוד. כמובן שלכל חומר יש לא רק את היתרונות ואת החסרונות משלו אלה גם מאפיינים משלו. לדוגמא: חומר אקרילי – פוליגג אינו פתרון הולם לשימוש במקומות עם סיכוי מאוד גבוה למים עומדים. גם לא בכל החומרים אתם יכולים להשתמש באופן עצמאי לפעמים נדרש ציוד מיוחד כמו במקרה של שימוש ביריעות בטומניות. כאשר אלו נחשבים חומר איטום לגג אחד מהטובים אבל נדרשת עבודת ריתוך לתשתית ישנה, שקיימת בגג.

איפה רוכשים חומרי איטום לגג בתל אביב

יש לא מעט ספקים וחנויות ברחבי הארץ, אשר מתמחים בשיווק של חומרי איטום. אבל אם אתם נמצאים באזור תל אביב אתם מוזמנים לפנות לחנות בשם יוסקה בלוקים בע"ם – החנות הוותיקה ביותר שמציעה חומרי בניין בכלל וחומרי איטום בפרט. בנוסף בחנות שלנו תקבלו ייעוץ מקצועי והכוונה על ידי אנשי הצוות המקצועי. יתרון המובהק של אנשי הצוות שלנו, זה ידע וניסיון, מכיוון שהם יום יום נחשפים לכל מיני סוגי חומרים וגם יודעים על יתרונות וחסרונות של כל חומר איטום לגג ולכן יכלו לסייע לכם לבחור את החומר המתאים ביותר עבורכם.