פליינג טייגר תל אביב

סוף סוף זה קרה וסניף ראשון של הרשת הדנית פליינג טייגר קופנהגן נפתח בישראל. הוא ב31 בינואר נפתח בקניון עזריאל בתל אביב. כך סניף תל אביב תפס מיקום מכובד ברשימה של יותר מ900 סניפים ברחבי העולם. פליינג טייגר מציעה מגוון מאוד רחב של מוצרים מעוצבים לבית ולמשרד. בדיוק אותם מוצרים, שרב הישראלים מביאים איתם אחרי ביקור בחנות בחו"ל. אלו אותם פריטים שנראים מרשים אך עולים זול.

פליינג טייגר תל אביב נפתח

הרשת התחילה את הצעדיה על בסיס חנות קטנה בשם "זברה", שנוסדה בשנת 1988 על ידי Lennart Lajboschitz. הוא לא היה חדש בתחום המכירות, לפני שהוא ואשתו תפחו את החנות "זברה" שבה היו מוכרים מטריות, משקפי שמש ועוד כל מיני פריטים קטנים, הם היו מתקנים את מטריות השבורות ומוכרים אותן בשוק בעיר קופנהגן. בשנת 1995 המייסד החליט לשנות את הקונספט ולהתחיל למכור מוצרים במחיר אחיד. המחיר של כל פריט אז עמד על 10 קרון. בהמשך דווקא המחיר הזה הביא לאותו שם שכולם מכירים "פליינג טייגר", משום שזה שם של המטבע ששווה 1ם קרון בדניה. בהמשך הדרך רשת צברה תאוצה. נלקחו מעצבים, גרפיקאים, משווקים. מגוון המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת יכול להגיע עד ל300 שמות. בין המוצרים תמצאו גם דברים מאוד בסיסיים ושגרתיים וגם יותר מאוחדים.



חשוב לציין ש10 קרון דניות  זה בערך 5 שקלים חדשים ויש מוצרים שזה באמת יהיה המחיר שלהם. אבל רשת כבר מזמן וויתרה על הקונספט של 10 קרון ולכן תמצאו גם מוצרים שמחיר שלהם יהיה יותר גבוה.

חשוב לציין שסניף פליינג טייגר תל אביב הוא הראשון אך לא אחרון, כבר בשבועות הקרובים יפתחו סניפים, בבילו סנטר, בראשון לציון ועוד.

קבוצת פוקס הביאה לישראל את הרשת וגם רשת הזאת תיקח חלק במועדון לקוחות המוכר של החברה DREAM CARD. זה אומר, שתוכנית של צבירת נקודות קאש באק תקפה גם בזמן ביצוע רכישה בחנות פליינג טייגר תל אביב . כמובן גם הטבות נוספות תקפות.



לדברי הדיווחים המלאי של הפריטים מגוון ומשתנה כל כמה זמן. בתקופות החגים תמצאו ברשת גם קולקציות מוצרים ייחודיים במהדורה מוגבלת. כך שיש למה לצפות.

שעות פעילות ומיקום הסניף

סניף פליינג טייגר תל אביב – Flying Tiger נפתח בקומה השנייה בקניון עזריאלי תל אביב ועובד בשעות

9:30-22:00 בימי ראשון –חמישי

בשעות  9:30-15:00 בימי שישי

ומשעה לאחר יציאת השבת ועד 23:00 במוצאי שבת