קורקינט דוט בתל אביב

גם תל אביבים זוכרים לשירות מעולה של DOTT, החברה האירופאית מתחום התחבורה השיתופית שמביאה את הקורקינטים החשמליים לרווחת תושבי האזור. הכלים שלה מיוצרים על ידי חברת סיגוואי, יותר חדישים ויותר מאובזרים.



קורקינט דוט בתל אביב מעוצב בשילוב צבעים קלאסי כחול אדום, מגיע עם משטח עמידה רחב ונוח, מצופה גומי, עם גלגלים במידה 12 אינצ', מערכת בלימה מתקדמת ולוחיות רישוי. גודל הגלגלים מאפשר נסיעה יותר חלקה על הכבישים המשובשים. בנוסף קורקינט גם בעל מערכת אורות קדמיים ואחוריים, איתות וגם זמזם. כך ניתן לאותת ומסביב ידעו שכרגע אתם פונים. קורקינט מציע למשתמשים בין היתר, גם קסדה לבנה, המחוברת לכידון, ומקום להטענה אלחוטית לניידים, אשר תומכים בטכנולוגיה זו. מהירות המרבית של קורקינט היא 25 קמ"ש. אבל חשוב לשים לב שיש בתל אביב והסביבה אזורים שבהם אסורה רכיבה על קורקינט בכלל או כאלו שמהירות בהם מוגבלת.

קורקינט דוט בתל אביב

מחיר הנסיעה לפי דיווחים אמור להיות שקל אחד עבור דקת נסיעה, יתרה מכך אין עמלות נוספות כמו עמלת שחרור הכלי מנעילה או עמלת פתיחה. לידיעתכם בחברות אחרות גובות בין 2-5 שקלים עבור פתיחת הנעילה, אך  לעתים יש שוני גם במחיר עבור דקת נסיעה. כ1800 יחידות של קורקינט דוט יעמדו לרשות התושבים או מבקרים באזור.  נותני שירות של קורקינט דוט בתל אביב עובדים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית תל אביב- יפו

דבר מיוחד בקורקינט שסוללה שלו מתפרקת ובכך ניתן יהיה להחליף או להטעין ללא הוצאת כלי רכב משימוש, דרך אגב מצב שונה אצל מתחרים.



חברה מציעה לרכישה גם מנויים שונים. לדוגמא תמורת 15 שקלים תוכלו לקבל 2 נסיעות, תמורת 40 שקל מנוי יומי שכולל 10 נסיעות, או תמורת 120 ש"ח מנוי חודשי הכולל 30 נסיעות.

למרות ביקורות רבות התחום של התחבורה השיתופית של קורקינטים הולך ומתפתח. עד עכשיו פעלו בתל אביב נציגים של 3 חברות: ליים, ווינד ובירד. בקרוב אמורה להיכנס לשוק גם חברה נוספת בשם TIER . כבר יודעה שקורקינטים של חברה גרמנית יגיעו מצוידים גם במחזיק טלפון מטעין, בנורות איתות, בולמי זעזועים וקסדה מתקפלת אשר תהיה מאוחסנת בתא מיוחד.