קינג סטור תל אביב

רשת סופרים הגדולה והמפורסמת במגזר הערבי מגיעה גם לגוש דן. היום ברשת יש יותר מ20 סניפים ובזמן הקרוב היא אמורה להוסיף עוד יותר מ10 סניפים חדשים. בעלי הרשת מוחמד חסן ובילאל אלמשדהוואי החליטו להשקיע מיליוני שקלים לצורך פיתוח סניפים חדשים והתרחבות של הרשת.

עד היום סניפי הרשת נמצאים ברובם בערים עם אוכלוסייה מעורבת כגון נצרת, באר שבע וכדומה והציע מגוון רחב יותר של וצרים מאשר בסופרים המתחרים. האג'נדה של בעלי הרשת מתבססת על כך שבנוסף ליצרנים ויבואנים גדולים ומוכרים הם משווקים גם מוצרים של יצרנים ויבואנים קטנים ופחות מוכרים. בנוסף, ברשת תוכלו למצוא גם מוצרים חדשים שמגיעים מטורקיה ומעוד מקומות נוספות. בקרוב ועם פתיחת סניפים נוספים  ולא רק קינג סטור תל אביב אותם מוצרים יגיעו גם לתושבי תל אביב, כפר סבא, נתניה וזו רק ההתחלה.

כל מי שמכיר וביקר לפחות פעם אחד בחנויות הרשת תמיד יזכור אותה כחנות, שיודעת להעניק את חווית הלקוח ברמות הכי גבוהות. כאן אולי לא תמצאו את המחירים הכי זולים, אבל כן תמצאו מוצרים מגוונים ואיכותיים, צוות מקצועי שיודע להעניק שירות מא ועד ת.

לרשת קינג סטור יש גם שותפה לא פחות מוכרת חברת "פניקס" אשר מחזיקה בכ20% עוזרת לקינג סטור בתהליך הנפיקה. ברגע שזה יתרחש ה יהיה רגע היסטורי, מכיוון שזו תהיה החברה הערבית הראשונה הנסחרת בבורסה.

אנחנו ממשיכים לעקוב לאחר התקדמות בנושא ומבטיחים לעדכן גם אתכם.