קרפור תל אביב

הרשת הצרפתית המוכרת קרפור מגיעה לתל אביב. קרפור תל אביב זה יהיה הסניף הראשון של הרשת   CARREFOUR   בישראל. במסגרת ההסכם, שנחתם עם חברה ישראלית אלקטרה במהלך השנים יפתחו כ150  סנייפים ברחבי הארץ. חלק מהסניפים יפתחו לאחר השיפוץ בתוך המבנים הקיימים של רשת מגה וביתן יינות ואחרים במבנים חדשים.



חברת קרפור נוסדה בשנות השישים, כאשר הסופרמרקט הראשון נפתח ב1960 על ידי שותפים: דניס דפולרה, ז'אק דפולרה ומרסל פורנייה. בהמשך הדרך השותפים נסעו לארצות הברית להשתתף בסמינרים ומשם הביאו רעיון לפתיחת סופרמרקט ענק, דומה לאלו שראו בארצות הברית. החנות השנייה הכפילה את שטחה בנוסף להרחבת מבחר של מוצרים הציעה גם מאות מקומות חנייה חינם. במהלך השנים הבאות הרשת התרחבה ויצאה גם להנפקה. אך זה לא נעצר בזה. בשנות ה90 נפתחו חנויות ראשונות של הרשת מחוץ לצרפת, סין ואיטליה. מאז היא המשיכה להתרחב והיום היא נחשבת הרשת הקמעונאי השנייה בגודלה עם סניפים, הפזורים ביותר מ40 מדינות שונות בעולם.

בקרוב קרפור תל אביב - Carrefour

מגוון המוצרים שתמצאו ברשת מתחיל ממוצרי המזון הבסיסיים, כולל מוצרי פארם, תחזוקה לבית, מוצרי חשמל ועוד. כל המוצרים שנמכרים ברשת עוברים בדיקה קפדנית לפני שיוצאים למדפים. עם השנים בנוסף לכל החברות הידועות והמוכרות שנמכרות בצרפת, רשת התחילה לייצר גם מוצרים תחת מותג משלה.

לרשת יש מועדון לקוחות, אשר מציע מגוון הטבות והנחות. לכן לפני הרכישה תמיד כדאי להתעדכן.



קרפור תל אביב עומדת להיפתח במקום הסניף של מגה בעיר בכיכר דיזינגוף. כבר היום כל העוברים במקום יכולים לראות ששלט המקורי כבר לא קיים. אבל עד שהרשת תפתח פיזית את שעריה נדרש עוד זמן. מכיוון שבישראל יש עניין של כשרות, במפעלים של חברה יצטרכו להקים קוו נפרד ליצירת מוצרים באישור של רבנות עבור ישראל.

לפי הפורומים דעות של הקהל התחלקו. חלק מהאנשים מכיר את הרשת ושמח לראות שהיא נוחתת גם בישראל ותתפלאו שלא דווקא מדובר רק על קהל דובר צרפתית. לעומתם אחרים אומרים שזו רשת יקרה. ימים יגידו. נמשיך לעקוב אחרי התקדמות של קרפור תל אביב וכמובן נעדכן גם אתכם.