רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב – יפו הקים מפלגה חדשה – "הישראלים"

רון חולדאי – ראש עיריית תל אביב-יפו הכריז כשבוע על הקמת מפלגה חדשה בשם "הישראלים". אז בוא ונכיר מי זה רון חולדאי. ילד שנת 1944, נולד וגדל בקיבוץ חולדה. ישלו 2 אחים. ההורים של רון, אנשי חינוך. האב היה מנהל בית הספר ואמא מורה.

רון חולדאי ראש העיר תל אביב -יפו הקים מפלגה חדשה

הוא שירת בטייסת, במהלך שירות צבאי השתתף בלא מעט מבצעים ובמלחמת יום הכיפורים היה ממלא מקום של מפקד טייסת ורשם לזכותו מספר הפלות של מטוסי אויב. אחרי זה שימש כמפקד של טייסת 140, אחרי זה טייסת 105. אז קודם לפקד על בסיס חייל האוויר. אחרי, שהחליט לסיים את הקריירה הצבאית התפנה לעסקים בחו"ל. אחרי תקופה חזר לארץ, עבר בהצלחה את המכרז וניהל הגימנסיה העברית "הרצליה" במשך שש שנים.



בשנת 1998 התמודד בבחירות לרשות עיריית תל אביב –יפו וניצח. בשנת 2018 התחיל את הקדנציה החמישית שלו בתפקיד.

בשנת 2021 הכריז רון חולדאי שהוא יתמודד בבחירות לכנסת ה24. בנאום ההצהרה התמקד חולדאי על כך שעם ישראל התרגל לדברים כמו "שקר, קומבינות, שחיתות" וזה אמור להשתנות. הוא ציין, שהוא הביא את עיר תל אביב להיות עיר איכותית, טובה ויפה. הו הציג את עקרונות של מפלגה חדשה והבטיח שהיא תייצג את ציבור הישראלי המגוון. לטענתו ניתן לנהל את המדינה ולהוביל אותה בדרך אחרת.

לאור כל ההצהרות רובם רוצים לראות עובדות בשטח. במהלך תקופת כהונתו עיר תל אביב נהנתה מתוכניות שיפוץ ובנייה רחבים. שופץ נמל תל אביב והפך למקום בילוי רב גילאי. כמו כן אושרו מספר פרויקטים לבניית מגורים חלק גדול מהם בנייני יוקרה.



אחד הפרויקטים המפורסמים היה פרויקט של תל –אופן, שהציע אופניים להשכרה. יחד עם זה שודרגו ונבנו שבילי אופניים רבים. עריית תל אביב השקיעה תקציבים רבים גם בתמיכה של קהילת הלהט"ב.

בימים אחרונים התחיל רון חולדאי בגיוס תרומות, לקראת התמודדות. הוא מבטיח לבוחרים בו, שיעמוד נגד סגירת מרכולים בשבת, יקדם נושא של דיור בר השגה, ידאג לעניינים של בעלי עסקים קטנים.