רישום זוגות בעיריית תל אביב – יפו

עברה כמעט שנה אבל אתמול השלימה עיריית תל אביב –יפו עבודה על תהליך של רישום זוגות ידועים בציבור או להט"ב  כדאי שאותם זוגות יקבלו את אותם זכויות כמו זוגות נשואים.

כזכור ההכרזה על התהליך הייתה בשנה שעברה כאשר ראש העיר של תל אביב – יפו הודיע שהם מתחילים לעבוד על מערכת שתאפשר לבצע את הרישום.

כעת בעריית תל אביב סיימו את התהליך ואפילו התחילו כבר ברישום. בני הזוג ידועים לציבור לפי ביטוח לאומי, בני הזוג אשר חיים יחד ומנהלים משק בית משותף יכולים לקבל תעודת רישום, על בסיס תצהיר מעט עורך דין אשר מצהיר שבני/בנות הזוג מנהלים משק בית משותף.



רישום זוגות בעיריית תל אביב -יפו זה יאפשר לזוגות להט"יב, לזוגות ידועים בציבור, זוגות שאינם יכולים או רוצים להתחתן בטקס אורתודוקסי להירשם כזוג וליהנות ממימוש זכויות של זוגות נשואים. לדוגמה: רישום ילדים למוסדות חינוך, קבלת תו חניה, קבלת הנחות עבור שירותים שניתנים במרכים קהילתיים וכמובן גם קבלת הנחה בארנונה מכל הסכום גם רק כאשר לאחד בני הזוג יש הנחה.

רישום זוגות בעיריית תל אביב - יפו

כדאי לקבלת תעודת רשום על בני הזוג למלא טופס בקשה באתר של עירייה – להירשם ידועים וכידועות בציבור במאגר מידע של עיריית תל אביב –יפו, לצרף לטופס צילום של תעודות זהות של שני בני הזוג וגם תצהיר שחתום על ידי עורך דין ושאשר שזוג מנהל משק בית משותף או אישור מביטוח לאומי שמאשר, שזוג ידוע בציבור.

לאחר אישור הבקשה ברשות העירונית תשלח תעודת רישום לאותו מייל שציינתם בטופס הבקשה. בכך עיריית תל אביב – יפו מצטרפת לעיריות גבעתיים וכפר סבא, שמאפשרות גם הן רישום של זוגות, שאינם נישואים לצורך קבלת הטבות וזכויות של זוגות נישואים.